Gyakori Kérdések

Ezen az oldalon a következő kérdésekre kaphat választ:

1. Hogyan tudok rendelni?

2. Mi a megrendelés menete?

3. Melyek a szállítási feltételek?

4. Mennyibe kerül a szállítás?

5. Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?

6. Mennyit kell várakozni a megrendelt fonalaimra?

7. Feladták a csomagom, de egyeztetni szeretnék a futárszolgálattal, mit tegyek?



Válaszok:


1.

Rendelését a nap 24 órájában bármikor leadhatja az  Online a webáruházban! Ehhez először egy Regisztációt kell elvégeznie. Majd a megadott felhasználó névvel és jelszóval be tud lépni az áruházba, ahol végre tudja hajtani a vásárlást. Az áruházat kizárólag regisztrált felhasználók használhatják! A rendszer automatikusan végigvezeti a vásárlási folyamaton. Kényelmes és biztonságos módja az internetes megrendelésnek.

2.

A webáruház rendszere teljesen automatikus, minden lépés jól követhető és könnyedén végrehajtható. A megrendelés feladását követően Ön a megadott emailcímére kap egy ellenőrző levelet a webáruház rendszerétől automatikusan, melyben ellenőrizni tudja, hogy az adatait helyesen adta-e meg, valamint a leadott megrendelés ténylegesen az Ön igényeit tükrözi-e. A helytelenül, pontatlanul megadott adatokból eredő károkért a webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget!! Ezért kérem, hogy a személyes adatok megadásánál a pontos név, telefonszám, email cím megadására fokozottan ügyeljen! Szintén lényeges, hogy a megadott szállítási cím pontos és helyes legyen, hogy a futárszolgálat kézbesíteni tudja a megrendelt alapanyagokat. Az adatok pontos megadása az Ön érdekét szolgálja!

3.

Személyes átvétel esetén: készpénzes fizetésre vagy előre átutalásra van lehetőség.
Belföldi csomagküldés esetén: a szerződött futárszolgálatnak (GLS) készpénzes fizetéssel -> kp utánvétel, VAGY Bankkártyával a futárszolgálat munkatársának a csomag átvételekor - a futárszolgálat mindenkori viteldíjai a "Szállítási díjak" menüpontban olvashatóak részletesen! - vagy előre utalással. Előre utalás esetén a csomagot kizárólag a vételár bankszámlánkra történő jóváírását követően adjuk át a futárszolgálat munkatársának.

4.

A webáruházban megadott árak a szállítási díjat nem tartalmazzák! A pontos viteldíjakról a "Szállítási díjak" menüpontban kaphat részletes tájékoztatást! A megrendelés leadásakor a rendszer automatikusan kiszámolja, hogy Ön melyik szállítási súly-kategóriába tartozik a megrendelt tételek össz-súlya alapján. A választható fizetési opciókat ennek megfelelően ajánlja fel a rendszer, melyet a megrendelés véglegesítésekor hozzáad a végösszeghez!
Az ingyen szállítás szolgáltatást szintén automatikusan felajánlja a rendszer a mindenkori akciónkhoz igazodva!

5.

A kiválasztott áruk ellenértékéről kiállított számlát kiegyenlítheti készpénzben személyesen, vagy a futárszolgálat munkatársának utánvétel formájában készpénzben vagy bankkártyával történő fizetéssel.
A számla ellenértékét kiegyenlítheti átutalással is. Az átutalást választó vásárlóinknak a számla kiállítását követően 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy az átutalást kezdeményezzék. A pénz beérkezését követően a terméket átadjuk a futárszolgálatnak. (Ettől eltérő esetek előfordulhatnak, egyedi megrendelések és igények esetén!)
Fontos: amennyiben olyan terméket rakott a kosarába amelyen szerepel a "KIF" (azaz KIFUTÓ) címke, addig NE kezdeményezzen átutalást, amíg kollégánk fel nem veszi Önnel a kapcsolatot. Ezek a termékek gyártói készlet erejéig elérhetőek, megszűnés alatt álló termékek. A megrendelésének leadását követően a gyártó általában 2-3 munkanap után jelzi, hogy tud-e szállítani ill. milyen határidővel. Az így érkező fonalak megrendeléstől-átvételig tartó átfutási ideje 5-10 munkanap! Kérjük ezt vegyék figyelembe.

Nyomatékosan felhívjuk Kedves Vásárlóink figyelmét, hogy az átutalást csak fenti információk birtokában kezdeményezzék, előre egyeztetés nélkül ne kezdeményezzenek átutalást!

6.

A leadott megrendelésről a rendszer automatikus visszaigazolást küld.
Ezt követően a megrendelés fogadásakor újabb üzenetet kap az áruháztól: "Megrendelését fogadtuk" megnevezéssel. Ez azt jelenti, hogy a megrendelését elkezdtük feldolgozni, s amennyiben szükséges a kívánt termékek beszerzését kezdeményeztük.
Általánosan elmondható, hogy a megrendelések beérkezésétől a GLS futárszolgálatnak történő átadásig 1-10 munkanap közötti időtartam telik el. Amennyiben Önnek sürgős a megrendelése célszerű ezt a Vásárlói megjegyzés rovatban jelezni illetve telefonon érdeklődni a teljesítés várható átfutási ideje felől.

Az "Akciós" címkével ellátott termékek az általánosan raktározott és azonnali módon készletről elérhető fonalakat jelentik. Általánosan elmondható, hogy azok a termékek, amelyeket itt megtalál, raktárról elérhetőek. Mivel óriási megrendeléssel dolgozik az áruház, így a "Raktárkészlet" információ tájékoztató jellegű. Konkrét kérdés esetén javasoljuk vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon vagy emailen.

A webáruház kínálatának a jelentős része (kb. 50%-a a termékeknek) 1 héten belül beszerezhető az online megrendelést követően. - ha a raktározott készlet elfogyna, úgy kb 5-8 munkanap alatt tudjuk pótolni azt.

A webáruház kínálatában találhat olyan termékeket, amelyek prémium minőséget képviselnek, illetve nehezen beszerezhetőek. Általánosan elmondható, hogy a webáruház minden termékénél a hosszú leírásban (meg kell nyitni a terméket!) fel van tüntetve, hogy átlagosan mennyi a tapasztalt szállítási idő. Ilyen hosszabb szállítást igénylő termékek pl. SMC FASHION, SMC Merino stb.

Amennyiben Önnek sürgős a fonal átvétele, vagy szeretne pontosabb tájékoztatást kapni a várható átvétel időpontjáról, kérem vegye fel írásban velünk a kapcsolatot, minden kérdésére igyekszünk mielőbb választ adni!

7.

Amikor megrendelésének minden tétele beérkezett hozzánk, a csomagját összekészítjük, lejelentjük azt felvételre a GLS Futárszolgálathoz (továbbiakban Szolgáltató). Általában még aznap felveszi a Szolgáltató a csomagot, amelyet még aznap este rögzítenek a saját rendszerükben. Minden csomag egyedi ragszámmal (azonosító számmal ellátott). Amíg ez nem kerül berögzítésre, ügyeket intézni nem lehet.
Amennyiben Önnek bizonytalan a megadott címen tartózkodása a kiszállítás várható időpontjában, fel tudja venni a kapcsolatot a Szolgáltatóval és tud rendelkezni a csomagja felől. Ehhez az alábbi adatokra lesz szüksége:
- Címzett neve (megrendeléskor a szállítási név pontban kellett megadni)
- Címzett pontos címe (megrendeléskor a szállítási cím pontban kellett megadni)
- Címzett mobiltelefonszáma (megrendeléskor kellett megadni)

Az ügyintézéshez elengedhetetlenül szükséges a csomag ragszáma! Ezt kérheti tőlünk írásban vagy telefonon keresztül!

A GLS címzettek részére fenntartott ügyfélszolgálatának telefonszáma: +36 1 802 0265
Az ügyfélszolgálat Hétfőtől Péntekig, munkanapokon 7.00 - 20.00 között áll rendelkezésre.

 

Amennyiben Önnek további kérdése merülne fel a vásárlással kapcsolatosan, bármelyik fonallal, beszerzéssel, várható átvétellel stb. forduljon hozzám bizalommal írásban vagy telefonon, állok rendelkezésére!

 

Tisztelettel: Varga Krisztna ügyv.ig./webáruház tulajdonosa